9.4.2019 Tarvitsetko esimies-ominaisuutta?

Jos yrityksessänne on kymmeniä tai vielä enemmän työntekijöitä, voitte pyytää meitä kytkemään päälle esimies-ominaisuuden.

Kun ominaisuus on päällä, tilinne alaisuuteen voidaan lisätä esimies-tason käyttäjiä ja jokainen työntekijä on jonkin esimiehen alaisena. Esimiehet näkevät vain omat työntekijänsä sekä heidän suoritukset ja varaukset. Päätason käyttäjä (eli esimerkiksi sinä) näkee sitten puolestaan kaikki työntekijät sekä heidän suoritukset ja varaukset. Esimiehet ja päätason käyttäjä voivat suorittaa kursseja palvelun kautta aivan normaalisti.

Esimies-ominaisuudesta on hyötyä erityisesti silloin, kun yrityksellä on useita toimipisteitä ja työntekijöiden pätevyyksistä vastaa useat henkilöt eri toimipisteissä.

Jos haluatte ominaisuuden päälle lähetä meille viestiä osoitteeseen:

Kaikki tiedotteet

Onko sinulla kysyttävää?

klo. 8.00–21.00 (koulutuspäivinä 30 min ennen aloitusta)

Palvelun tuottaa ja koulutukset laskuttaa Vanttera Group Oy. Koulutuksista vastaa Antin Autokoulu Oy (koulutuskeskuskoodi: 058761).

Kokeile testikurssia!

Testiluokka

Kokeile kirjautua testikurssille varmistaaksesi, että kaikki toimii niin kuin pitääkin; pääset luokkaan ja saat kytkettyä päälle kameran.

Voit kokeille testikurssi milloin haluat ja niin monta kertaa kuin haluat. Se ei maksa mitään.